Kan inte sova mer-.-

Nu är ja vaken och kan inte sova mer-.- Mammas katter kommer in ibland och kollar på mig det tycker jag är sjukt obehagligt när man känner att någon iaktar en...<3 Men skit samma skolan idag sen blir det familja med jonna:)) Vi skulle ha elevensval idag också men det blir inställt och de e fett nice:)


Jag vill också ha en ziperall som alla andra har så ja lägger upp en bild på vilka jag skulle vilja ha komentera på vilken du tror skulle passat mig



Ska försöka sova lite till innan ja går upp sköt om er puss /Alexandra:*








Kommentarer
Postat av: ANONYM

Jag tycker du ska ta 2 för den är finast men det r bara 1 som är på lagret i skåne:) <3

2012-01-13 @ 06:46:07
URL: http://perfektalivet,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0